Меню
Герої не вмирають
Банери

Про забезпечення формування
місцевих бюджетів району
на 2017 рік

Відповідно до статті 18 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Бюджетного кодексу України, розпорядження голови Рівненської облдержадміністрації від 23 серпня 2016 року № 513 ‹‹Про забезпечення формування місцевих бюджетів області на 2017 рік››,  з метою забезпечення формування проектів місцевих бюджетів району на 2017 рік та підготовку проекту рішення Здолбунівської районної ради “Про районний бюджет на 2017 рік”:

  1. Фінансовому управлінню райдержадміністрації разом із Здолбунівським відділенням Рівненської об′єднаної Державної податкової інспекції головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області здійснити розрахунки прогнозних  обсягів доходної частини бюджетів органів місцевого самоврядування та районного бюджету на 2017 рік, з урахуванням фактично отриманих у минулі роки надходжень до бюджету, відповідно до затверджених методик та правил за окремими видами доходних джерел з урахуванням змін податкового законодавства.

2. Здолбунівському відділенню Рівненської об′єднаної Державної податкової інспекції головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області вжити заходів щодо поліпшення сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)  з метою зниження рівня податкового боргу з платежів до бюджетів усіх рівнів  у 2016 – 2019 роках та збільшення дохідної частини бюджету на основі застосування сучасних технологій податкового адміністрування.

  1.    Забезпечити до 11 жовтня 2016 року подання фінансовому управлінню райдержадміністрації:

1) Здолбунівським відділенням Рівненської об′єднаної Державної податкової інспекції головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області –  прогнозних обсягів надходжень податків і зборів (обов’язкових платежів), що спрямовуються  до бюджетів усіх рівнів у 2017-2019 роках, інформації про суми податкових пільг, наданих платникам податків у 2016 році, та прогнозні показники на 2017 рік (з урахуванням прийнятих у поточному році законодавчих актів);

2) відділу освіти райдержадміністрації – даних про облік дітей дошкільного віку, які проживають у населених пунктах району, прикріплених до діючих дошкільних закладів або тих, що планується відкрити;

3)  управлінню Держгеокадастру у Здолбунівському районі  – прогнозних обсягів надходжень в 2017-2019 роках коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення та відшкодування втрат лісогосподарського та сільськогосподарського виробництва в розрізі місцевих бюджетів району;

4) відділу економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва  райдержадміністрації:

  • основних  прогнозних макроекономічних  показників розвитку району на 2017-2019 роки;
  • пропозицій та розрахунків щодо фінансування з районного та бюджетів органів місцевого самоврядування  заходів програми економічного та соціального розвитку, регіональної програми розвитку малого підприємництва на наступний рік;
  • прогнозного  обсягу помісячних  надходжень від відчуження майна спільної власності територіальних громад району на 2017 рік;
  • прогнозного  обсягу помісячних надходжень від оренди майна спільної власності територіальних громад;
  • пропозицій щодо пріоритетних напрямів фінансової підтримки інвестиційних та інноваційних проектів 2017-2019 роки, розроблених разом з відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;
  • прогнозного  обсягу помісячних надходжень до районного бюджету у 2017 році податку на прибуток підприємств комунальної власності в розрізі підприємств, установ і організацій, які, згідно з рішенням районної ради, визначені спільною власністю територіальних громад району.
  1. Головним розпорядникам коштів районного бюджету під час складання бюджетних запитів на 2017 рік:

1) подати фінансовому управлінню райдержадміністрації в установлені ним терміни:

  • потребу в коштах на утримання підпорядкованих установ і проведення заходів за кодами функціональної та економічної класифікації за загальним фондом районного бюджету;
  • прогнозні обсяги власних надходжень бюджетних установ за кодами доходів бюджетної класифікації;

2) під час складання бюджетних запитів на 2017 рік:

  • забезпечити оптимізацію витрат розпорядників коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного розпорядника;
  • не допускати включення до проектів місцевих бюджетів на 2017 рік видатків, повноваження для проведення яких з місцевих бюджетів безпосередньо не визначені чинними нормативно-правовими актами;
  • провести оптимізацію кількості місцевих програм, виходячи з необхідності забезпечення фінансовими ресурсами виконання тільки тих із них, які забезпечують здійснення основних функцій і завдань та мають нормативно-правове підґрунтя;
  • обґрунтувати доцільність продовження періоду виконання бюджетних  програм та потребу у фінансових ресурсах, провести оцінку їх ефективності    за окремими критеріями;
  • забезпечити жорсткий режим економного використання енергоносіїв.

3)відповідно до пункту 4 статті 21 Бюджетного кодексу України для складання прогнозу районного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди подати до 15 листопада 2016 року фінансовому управлінню райдержадміністрації:

  • індикативні прогнозні показники видатків та кредитування районного бюджету за галузевим призначенням на 2018 та2019 роки;
  • пріоритети розвитку відповідної галузі;
  • заходи, які передбачається здійснити у 2018 та 2019 роках;
  • основні результати, яких планується досягти.
  1. Виконавчим комітетам міської, селищної та сільських рад:

1) забезпечити формування місцевих бюджетів на 2017 рік;

2) організувати роботу з оптимізації видаткової частини місцевих бюджетів, у тому числі оптимального зменшення непершочергових видатків;

3) здійснити заходи щодо приведення штатної чисельності працівників бюджетної сфери у відповідність із фінансовими ресурсами місцевих бюджетів;

4) упорядкувати структуру та назви бюджетних програм, не допускати  планування у проектах місцевих бюджетів на 2017 рік бюджетних програм, назви яких не визначають конкретного цільового спрямування, не мають нормативно-правового підґрунтя;

5) на виконання статті 93 Бюджетного кодексу України до 10 жовтня  поточного року укласти угоди про передачу коштів між місцевими бюджетами   на здійснення видатків місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, про що повідомити фінансове управління райдержадміністрації.

  1. Структурним підрозділам райдержадміністрації, головним розпорядникам коштів районного бюджету, виконавчим комітетам міської, селищної та сільських рад у разі виникнення необхідності та керуючись цим розпорядженням своєчасно подавати фінансовому управлінню райдержадміністрації додаткову інформацію для проведення грунтовних розрахунків бюджетів усіх рівнів на 2017 – 2019 роки.
  1. Відділу статистики у Здолбунівському районі подати фінансовому управлінню райдержадміністрації чисельність наявного населення станом на 01 січня 2016 року.
  1. Фінансовому управлінню райдержадміністрації забезпечити складання проекту районного бюджету на 2017 рік та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди відповідно до вимог цього розпорядження та подати його на розгляд та схвалення районній державній адміністрації.
  1. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Власюка Л.П.

В.о. голови адміністрації                                                          Леонід Власюк