Меню
Герої не вмирають
Банери

Про створення комісії для проведення
інвентаризації матеріальних активів

Керуючись статтями  6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та відповідно до Положення про інвентаризацію матеріальних активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів  України від 02 вересня 2014 року №879, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за №1365/26142:

  1. Провести інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків, що обліковуються на балансі Здолбунівської районної державної адміністрації станом на 01 грудня 2016 року.
  1. Створити комісію для проведення інвентаризації у складі:

Власюк Леонід  Петрович  – перший заступник голови адміністрації, голова комісії

 

Члени комісії:

  • Дацюк Володимир Федорович  –  начальник відділу організаційно інформаційного забезпечення та         документообігу апарату адміністрації;
  • Ковальчук Людмила Романівна – головний спеціаліст відділу фінансово – матеріального забезпечення
    апарату адміністрації;
  • Прокопчук Світлана Василівна – начальник відділу  фінансово -матеріального забезпечення апарату  адміністрації;
  • Тимощук Інна Василівна   – завідувач сектору управління персоналом апарату адміністрації

 

  1. Інвентаризацію розпочати 19 грудня 2016 року та закінчити 23 грудня 2016 року.
  1. Результати інвентаризації оформити протоколом

 

 

Голова адміністрації                                                  Сергій Кондрачук