Меню
Герої не вмирають
Банери

Про стан роботи із
зверненнями громадян за 2016 рік

Керуючись статтею 119 Конституції України, Законом України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації  щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення:

  1. Покласти персональну відповідальність за роботу із зверненнями громадян на голів виконавчих комітетів місцевих рад, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади району.
  2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій, виконавчим комітетам місцевих рад:

1) не допускати надання неоднозначних, необгрунтованих та неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, встановлених чинним законодавством;

2) забезпечувати кваліфікований і своєчасний розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію» та на «гарячу телефонну» лінію Рівненського обласного контактного центру, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих та неповних відповідей за зверненнями громадян;

3) проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у 2016 році, прийняти відповідні накази, рішення, врахувати результати аналізу у практичній роботі;

4)  забезпечити організацію та проведення особистих прийомів громадян, відповідно до затверджених графіків, в тому числі виїзних, не рідше двох разів на місяць;

5) у  відповідях за  результатами  розгляду  звернень  громадян  рішення про відмову в задоволенні вимог доводити до відома громадян в письмовій формі з посиланням на Закон України «Про звернення громадян»  і викладенням  мотивів  відмови,  а  також  із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення;

6) забезпечити застосування Класифікатора звернень громадян у діяльності, пов’язаній з розглядом звернень громадян.

  1. Відділу організаційно – інформаційного забезпечення та документообігу апарату райдержадміністрації:

1) продовжити вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, територіальних органах міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих комітетах міської, селищної, сільських рад, на підприємствах,  установах та організаціях, незалежно від форм власності;

2) надавати методичну допомогу щодо організації контролю, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад.

  1. Структурним підрозділам райдержадміністрації, підприємствам, установам та організаціям району, виконавчим комітетам місцевих рад про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 09 червня 2017 року.
  2. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 24 грудня 2015 року № 483 «Про стан роботи із зверненнями громадян за 2015 рік».
  3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень.

Голова адміністрації                                                               Сергій Кондрачук