Меню
Герої не вмирають
Банери

Де і які адміністративні послуги можна отримати в Здолбунівському районі. Звіт за підсумками дос-лідження.

Про дослідження

Аналітичний центр розвитку міста «ЗЕОН» підготував інформацію про те, які суб’єкти та які адміністративні послуги можна отримати в Здолбунівському районі та перелік організацій, де безкоштовно можна отримати сервіс доступу до електронних та адміністративних послуг.

У матеріалі міститься інформація, які види адміністративних послуг можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг, районному управлінні юстиції, нотаріусів та в бібліотеках, де є можливість отримати доступ до електронних та адміністративних послуг. Також міститься огляд послуг, які можна отримати на сайті Кабінету електронних сервісів Міністерства юстиції України.

Дане дослідження проведене в рамках проекту «Моніторинг якості надання адміністративних послуг та перспектив електронного урядування у Здолбунівському районі», який здійснює Аналітичний центр розвитку міста «ЗЕОН».

Реалізація цього проекту стала можливою у результаті перемоги у конкурсі малих грантів «Підтримка місцевих ОГС та громадських ініціативних груп для здійснення демократичних змін в Україні», що проводився у рамках проекту «Українська регіональна платформа громадських ініціатив», що здійснюється за фінансової підтримки Європейського Cоюзу та адмініструється РОГО «Комітет виборців України».

Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської РДА створений відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» у липні 2013 року, а з листопада 2013 року розпочав прийом громадян.

Завдання центру – надавати високоякісні та доступні публічні послуги для громадян району.

У Центрі надання адміністративних послуг облаштовані 3 робочих місця для адміністраторів та 1 робоче місце для кадастрового реєстратора управління Держгеокастру у Здолбунівському районі (бек- офіс).

У відповідь на запит Аналітичного центру «ЗЕОН» у ЦНАПі повідомили, що станом на 1.10.2015:

  • прийнято від суб’єктів звернень 4482 заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуг, з них 60 державним адміністратором дозвільного центру, в тому числі зареєстровано декларацій – 23;
  • видано позитивних результатів 4403 результатів адміністративних послуг;
  • відмов у наданні послуг – 79;
  • надано понад 600 консультацій.

Перелік адміністративних послуг, які надаються в ЦНАП затверджено розпорядженням голови РДА від 18.11.2014 № 406, що включає 57 адміністративних послуг. Станом на 24.01.2016 Центр надає 36 адміністративних послуг:

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства:

  • видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
  • видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки;
  • видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

Служба у справа дітей райдержадміністрації:

  • прийняття рішення про створення прийомної сімʼї;
  • прийняття рішення про встановлення опіки (піклування) над дитиною;
  • видача дозволу на укладення договору щодо майна дитини, який підлягає нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації, на відмову від
  • належних дитині майнових прав, вчинення інших прав правочинів;
  • видача висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьків батьківських прав або відібрання дітей у батьків без позбавлення їх
  • батьківських прав;
  • видача висновку щодо доцільності (недоцільністі) поновлення батьків у батьківських правах;
  • прийняття рішення про створення дитячого будинку сімейного типу;
  • видача направлення до дитячої установи для знайомства та встановлення
  • контакту з дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського
  • піклування.

Відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно Здолбунівського РУЮ:

  • реєстрація речових прав на нерухоме майн.

РС ГУ ДСНС України в Рівненській області:

  • реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

РС УДМС України в Рівненській області:

  • оформлення та видача паспорта громадянина України;
  • вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

Управління Держгеокадастру у Здолбунівському районі:

Міжрайонне управління Держсанепідемслужби України в Рівненській області:

  • видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної
  • експертизи діючих об’єктів.

Департамент екології та природних ресурсів Рівненської ОДА:

  • дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ;
  • висновок державної екологічної експертизи;
  • дозвіл на спеціальне водокористування.
  • реєстрація декларації про утворення відходів.

Більше інформації про роботу ЦНАПу можна дізнатися на веб-сайті Здолбунівської районної державної адміністрації (http://zdolbun.gov.ua) у розділ «ЦНАП».

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг: м. Здолбунів, вуд. Незалежності, 36. Тел. (03652)2-51-52.E-mail: zdol_adm@ukr.net.

Адміністративні послуги, які можна отримати в районному управлінні юстиції

Станом на лютий 2016 року Здолбунівське районне управління юстиції надає послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Проте, згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» територіальні органи юстиції припиняють надання послуг у сфері державної реєстрації на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць 30 квітня 2016 року.Такі повноваження будуть передані від органів юстиції районним державним адміністраціям та виконавчим органам місцевих рад.

Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

  • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
  • Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно.
  • Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно.
  • Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
  • Внесення змін до запису про скасування державної реєстрації прав.
  • Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  • Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов’язані з проведенням державної реєстрації прав.
  • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.

Адміністративні послуги з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:

Для юридичної особи:

Для фізичної особи-підприємця:

З формами реєстраційних заяв можна ознайомитися на сайті Міністерства юстиції України за наступним посиланням – http://goo.gl/EZ1bqv

Здолбунівське районне управління юстиції (реєстраційна служба) знаходяться за адресою: м. Здолбунів, вул. Пушкіна, 44.

Сервіс доступу до адміністративних послуг, кабінет електронних послуг

У відповідь на інформаційний запит «ЗЕОНу» у відділі культури і туризму Здолбунівської РДА повідомили, що з метою забезпечення відкритості та прозорості роботи, створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації 6 бібліотек району запроваджено електронні сервісні послуги. Які можна отримати скориставшись доступом до Інтернету.

За допомогою існуючих в бібліотеках сервісів користувачі подавали запити до органів влади, замовляли квитки на потяг, здійснювали комунальні платежі, розраховували пенсії і виплати на випадок безробіття, замовляли певні товари, поповнювали рахунок на мобільному телефоні, реєструвалися на здачу ЗНО, оформляли декларації чи призначали дату і час подачі документів для отримання візи, реєстрували дітей до дитячого садочку.

Адреси бібліотек Здолбунівського району, де можна отримати сервіс доступу до адміністративних та електронних послуг за допомогою мережі Інтернет

Назва установи Адреса Електронна пошта
Центральна района бібліотека м. Здолбунів, вул. Шкільна, 39 zdilb@ukr.net
Районна бібліотека для дітей та юнацтва м. Здолбунів, вул. Княгині Ольги, 4 zdchild@ukr.net
Міська бібліотека м. Здолбунів, вул. Фестивальна, 2 zmb1@ukr.net
Міська бібліотека селища Мізоч Здолбунівський район, селище Мізоч, вул.. Липки, 14 oksana_svit@ukr.net
Публічна бібліотека села Здовбиця Здолбунівський район, село Здовбиця, вул. Шосова, 105 libzdovbica@ukr.net
Публічно-шкільна бібліотека села Спасів Здолбунівський район, село Спасів, вул.. Сагайдачного, 3 spasiv.libr@ukr.net

Окрім цього, скориставшись доступом до Інтернету можна зайти на сайт Здолбунівської РДА (http://zdolbun.gov.ua) у розділ «ЦНАП» та отримати інформацію про перелік адміністративних послуг, які можна отримати в Здолбунівському Центрі надання адміністративних послуг.

Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг –
http://cnap.rv.ua

Отримати адміністративні послуги в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг ( https://poslugy.gov.ua).

Також отримати документи з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line. Для цього, потрібно зайти сайт Кабінету електронних сервісів Міністерства юстиції за наступним посиланням –
https://kap.minjust.gov.ua

Послугами Кабінету електронних сервісів, зокрема, є:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно:

  • отримання інформаційної довідки.
  • перевірка документа в реєстрі.
  • попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

  • отримання відомостей з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб.
  • отримання відомостей є Єдиного державного реєстру у вигляді виписки, витягу або довідки.

Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство:

  • отримання відомостей про суб’єкти підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства.
  • перевірка факту видачі витягу з Єдиного реєстру та його змісту.

Замовлення електронного цифрового підпису (ЕЦП):

  • замовлення Електронного цифрового підпису (ЕЦП) для використання фізичними та юридичними особами – суб’єктами електронного документообігу.

Електронний суд:

  • надсилання процесуальних документів електронною поштою учасникам судового процесу. Надсилання судової повістки у вигляді SМS- повідомлень.

Система електронної звітності арбітражних керуючих:

  • подання звітності особами, які здійснюють діяльність арбітражного керуючого.

Державна реєстрація актів цивільного стану:

  • звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

Також на сайті Кабінету електронних сервісів можна отримати доступ до Реєстру громадських організацій; Єдиного реєстру державних формувань;Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності;Єдиного реєстру арбітражних керуючих, Єдиного державного реєстрсудових рішень; Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону «Про очищення влади»; Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення; Єдиним реєстром нотаріусів; Єдиною базою даних електронних адрес, номерів факсів, телефаксів суб’єктів владних повноважень та Електронного реєстру апостилів.

Послуги надаються як на безоплатній основі, так і платно з можливістю здійснити оплату в режимі on-line.

Адміністративні послуги, які надають нотаріуси

Відповідно до нещодавніх змін у законодавстві про державну реєстрацію, нотаріуси стали повноправними реєстраторами без будь-яких обмежень щодо реєстрації бізнесу та реєстрації прав на нерухоме майно, зокрема, нотаріуси отримали право надавати адміністративні послуги або ж сприяти їх наданню. Тепер нотаріуси можуть надавати послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно на їх обтяжень та з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
нотаріуси_1
нотаріуси_2