Меню
Герої не вмирають
Банери

Перелік документів необхідних для отримання послуги

  • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління  юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;
  • документ про сплату адміністративного збору – у випадках, передбачених статтею 36 Закону;
  • установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою – у разі внесення змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи.
  • У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  • У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  • Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу:

-Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою) – 480грн.(адміністративний збір).
-Адміністративний збір справляється у розмірі 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень.
-Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в тому числі змін до установчих документів юридичної особи протягом 2 годин – у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію (2400 грн.) та додатково адміністративний збір (480 грн.).
-Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, в тому числі змін до установчих документів юридичної особи протягом 6 годин – у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію (960 грн.) та додатково адміністративний збір (480 грн.).
-За державну реєстрацію змін до відомостей благодійну організацію, , в тому числі змін до установчих документів юридичної особи, адміністративний збір становить 160 грн.
-Адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей благодійну організацію справляється у розмірі 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень.
-Державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію, в тому числі змін до установчих документів протягом 2 годин – у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію (800 грн.) та додатково адміністративний збір (160 грн.).
-Державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію, в тому числі змін до установчих документів протягом 6 годин – у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію (320 грн.) та додатково адміністративний збір (160 грн.).
-За виправлення помилки, допущеної з вини заявника у відомостях Єдиного державного реєстру(щодо юридичної особи) – 140 грн.
-За надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 110 грн.
-Безкоштовно надається послуга щодо внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою та щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних із приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами).
Реквізити рахунку:
Отримувач: УК у Здолбунівському районі/22010300
Код платежу: 22010300
Код отримувача (ЄДРПОУ): 37993013
Банк отримувача: ГУДКСУ у Рівненській області
МФО: 833017
Номер рахунку: 31412501700171
Форми документів
Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу
Законодавчі акти України, що передбачають надання послуги

  • Закон України від 15.05.2003 № 755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” (стаття 14,15,18).
  • Закон України від 01.01.2016 № 280/97 “Про місцеве самоврядування в Україні” (стаття 38, частина 1, пункту “б”, підпункт 7-8).
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1133 “Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки”.
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 19.12.2012 № 1212 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру громадських об’єднань та обміну відомостями між зазначеним Реєстром і Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”.
  • Розпорядження Кабінету міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”
  • Наказ Міністерства юстиції України від 06.01.2016 № 15/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.01.2016 за № 14/28144.
  • «Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330.
  • «Порядок функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», затверджений наказом Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557.
  • “Вимоги до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки”, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 зареєстровані в Міністерстві юстиції України 05.03.2012 за № 367/20680.
Архів сайту
Архів Здолбунівської РДА
Анонси подій
Банери



http://www.rv.gov.ua/sitenew/data/upload/photo/URL.gif

Архів записів
Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031