Меню
Герої не вмирають
Банери

З початком навчального року Здолбунівський районний центр зайнятості також розпочав профорієнтаційну роботу з учнівською молоддю.

21 вересня на акцію «Випускник» фахівці центру зайнятості завітали у Дерманську ЗОШ І ступеня та Дерманський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» з метою проведення профорієнтаційних заходів.

Профорієнтація дітей розпочинається з дошкільного віку – у дитсадку, де діти розповідають про професії батьків, бабусь та дідусів та отримують загальну інформацію про найпоширеніші професії, з якими зустрічаються у повсякденному житті. У школі інформація про професії розширюється, про них учні дізнаються на уроках з різних шкільних предметів: літературі, математиці, історії тощо.

Фахівці центру зайнятості завжди, по можливості, незалежно від  ступеня акредитації школи, проводять профорієнтації заходи з учнями навчальних закладів сільської місцевості. Так, у Дерманській загальноосвітній школі І ступеня для більшого ознайомлення дітей з назвами професій, їх значенням та потребою для суспільства начальник відділу активної підтримки безробітних Надія Білоус проводила захід з використанням міні-лекції про найдавніші професії у світі, про професію «продавець продовольчих товарів», та ознайомила із знаряддями праці продавця за допомогою наочності, знайомила з професіями за допомогою загадок, анаграм, чайвордів, хвилинок-веселинок та цікавих веселих конкурсів на відгадування професій, де використовувались мислення, увага, кмітливість учнів початкових класів. Такий метод подання інформації в ігровій формі учні початкових класів сприймають як звичайну гру, але ця інформація у подальшому використовується школярами у виборі майбутньої професії.

Учнів 8-х та 9-х класів Дерманського навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І ступеня – гімназія»  Надія Степанівна ознайомила з основною формулою вибору професії «Хочу. Можу. Треба.», провела психодіагностичне обстеження з метою визначення інтересів до типу професій за допомогою Диференційно-діаностичного опитувальника інтересів за Є.О.Клімовим (ДДО), учні відгадували задіяні професії до виготовлення певних предметів, працювали над знаряддями праці різних професій. Такі завдання та вправи розширюють пізнання світу професій з різних сторін, дають поштовх на правильний вибір професії.