Фахівці Здолбунівського районного центру зайнятості 18 серпня провели  Виїзні акції центру зайнятості у віддалених сільських радах – Будеразькій та Бущанській.У Бущанській сільській раді послуги населенню надавалися у мобільному засобі інформування – мобільному центрі зайнятості.

Мобільний центр зайнятості – це сучасна форма взаємодії районного центру зайнятості з населенням для оперативного та доступного інформування про соціальні послуги державної служби зайнятості.Провідний фахівець відділу активної підтримки центру зайнятості Вікторія Кулеша ознайомила присутніх з актуальними вакансіями на ринку праці району та за його межами, з порядком реєстрації громадян, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні до державної служби зайнятості, зможливістю здобуття професій шляхом професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на курсах служби зайнятості, у тому числі на базі Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Здебільшого відвідувачі цікавилися актуальними вакансіями, порядком реєстрації у районному центрі зайнятості, отримання статусу безробітного, можливістю працевлаштування соціально вразливих категорій громадян, осіб передпенсійного віку, а присутні демобілізовані учасники антитерористичної операції отримали інформацію щодо пільг та можливостей реалізації на ринку праці.

Виїзд фахівців центру зайнятості планується завжди з графіком виїздів «мобільного соціального офісу», у якому крім фахівців центру зайнятості цього разу взяв участь представник управління соціального захисту населення та управління пенсійного фонду України в Здолбунівському районі.Завідувач сектору державних соціальних інспекторів, головний державний-соціальний інспектор управління соціального захисту населення Здолбунівської райдержадміністрації Клиновий Тарас Ігорович надав присутнім консультації щодо оформлення різних видів допомог та житлових субсидій.

Такий спосіб інформування населення про можливості державної служби зайнятості для більшості громадян, особливо сільських мешканців, зменшує бар’єр пасивності та дає змогу наблизити послуги служби до кожної зацікавленої у цьому людини.