Меню
Герої не вмирають
Банери

22 листопада 2017 року на базі закладів загальної середньої освіти Здолбунівського району відбулося заняття обласної школи управлінської майстерності з проблеми «Формування професійної мотивації менеджера освіти в умовах децентралізації влади». Тема чергового заняття: «Мотиваційне управління як складник ефективного менеджменту сучасного закладу освіти».

Керівник обласної школи Климко Лариса Василівна, методист кабінету управління навчальними закладами Рівненського ОІППО, наголосила на актуальності означеної теми, чітко окреслила мету, завдання заходу, розкрила сутність однієї з важливих функцій управління – мотивації. Зокрема, охарактеризувала мотиваційне управління як складову ефективного менеджменту сучасного закладу освіти.

Завідувач Здолбунівського районного методичного кабінету Глущук Наталія Олександрівна виокремила актуальні аспекти науково-методичного супроводу професійного вдосконалення у системі мотиваційного управління в закладах загальної середньої освіти району.

Колективи закладів загальної середньої освіти презентували кращі практики своєї діяльності.

Директор Здолбунівської ЗОШ І−ІІІ ступенів №5 Рудик Жанна Миколаївна ознайомила з освітнім середовищем закладу та акцентувала увагу на впровадженні проекту «Демократична школа». Цікавим і повчальним був майстер-клас для слухачів обласної школи з проблеми «Мотивація. Натхнення. Творчий процес. Як надихнути себе і свою команду» (вч. Баклаєва О.Г.)

Директор Дерманської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепельчук Оксана Андріївна презентувала мотиваційний менеджмент з погляду керівника закладу освіти. Професійно орієнтованим був психологічний практикум з елементами тренінгу «Формування мотиваційної сфери інноваційного менеджменту керівника закладу освіти» (практичний психолог Пилипчук Г.В.).

У роботі обласної школи управлінської майстерності взяв участь і виступив начальник відділу освіти Здолбунівської районної державної адміністрації Антонюк Ігор Васильович.

Заняття школи управлінської майстерності завершилося конкретизацією рекомендацій для району та визначенням пріоритетних завдань установ та закладів освіти з означеного питання.