Про проведення перевірки наявності
документів з грифом «Для службового
користування»

На підставі  постанови Кабінету Міністрів України  від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформацій, які містять службову інформацію» із внесеними змінами:

  1. Для проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» утворити комісію у складі:

Власюк Леонід Петрович – перший заступник голови райдержадміністрації, голова комісії

Тимощук Інна Василівна  – начальник відділу документообігу та контролю апарату райдержадміністрації, секретар комісії

Члени комісії

Дейнека Ігор Олександрович – завідувач сектору з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

Климкович Ольга Володимирівна  – начальник архівного відділу райдержадміністрації

Стрельчук Лариса Дмитрівна   – головний спеціаліст відділу документообігу та контролю апарату райдержадміністрації

  1. Комісії за результатами перевірки скласти акт та подати його на затвердження голові райдержадміністрації до 20 червня 2016 року.

 

Голова адміністрації                                                       Сергій Кондрачук