Про проведення перевірки наявності
печаток і штампів в структурних підрозділах
райдержадміністрації та її апараті

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформацій, які містять службову інформацію» із внесеними змінами:

  1. Для проведення перевірки наявностіпечаток і штампів в структурних підрозділахрайдержадміністрації та її апараті утворити комісію у складі:

 

Власюк Леонід Петрович перший заступник голови адміністрації, голова комісії
Дацюк Володимир Федорович начальник  відділу організаційно – інформаційного забезпечення та документообігу апарату райдерж-адміністрації, секретар комісії

 

Члени комісії:

 

Дейнека Ігор Олександрович завідувач сектору з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення райдержадміністрації

 

Стрельчук Лариса Дмитрівна головний спеціаліст відділу організаційно – інформаційного забезпечення та документообігу апарату райдержадміністрації

 

Тимощук Інна Василівна завідувач сектору управління персоналом апарату райдерж-адміністрації

 

  1. Комісії за результатами перевірки скласти акт та подати його на затвердження голові райдержадміністрації до 13 липня 2016 року.

 

  1. Контроль за виконанням розпорядження  залишаю за собою.

 

 

Голова адміністрації                                                  Сергій Кондрачук