Меню
Герої не вмирають
Банери

Про створення комісії
райдержадміністрації
із соціального страхування

На підставі статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», постанови Правління фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 23 червня 2008 року №25 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 14 липня 2008 року за № 636/15327 та з метою вирішення питань матеріального забезпечення та надання соціальних послуг за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням працівникам райдержадміністрації:

1.Створити комісію райдержадміністрації із соціального страхування (далі Комісія).

2.Комісії виконувати свої функції відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, затвердженого постановою Правління фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 23 червня 2008 року №25 зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 14 липня 2008 року за №636/15327.

3.Делегувати до складу Комісії таких працівників райдержадміністрації:

  • Власюк Леонід Петрович   – перший заступник голови    райдержадміністрації
  • Дацюк Володимир Федорович  – начальник відділу організаційно-  інформаційного забезпечення та документообігу апарату   адміністрації
  • Тимощук Інна Василівна – завідувач сектору управління   персоналом апарату  адміністрації

4.Визнати такими, що втратили чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 26 листопада 2008 року №759, від 01 липня 2010 року №329, від 28 травня 2014 року №188, від 18 травня 2015 року №152.

5.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

В.о. голови адміністрації                                                     Леонід Власюк