Меню
Герої не вмирають
Банери

Про організацію системи контролю
за виконанням документів та стан
виконавської дисципліни за 2015 рік

Керуючись статтями 2, 6, 16, 28, пунктом 1 статті 25, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою посилення відповідальності державних службовців за стан справ на доручених ділянках роботи, покращення стану виконавської дисципліни в державних органах виконавчої влади району:

1. Інформацію «Про організацію системи контролю за виконанням документів та стан виконавської дисципліни за 2015 рік» взяти до відома та надіслати керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади району та виконавчих комітетів місцевих рад .

2. Першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації:

1) постійно здійснювати моніторинг стану виконання в районі завдань Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад;

2) посилити вимогливість та періодично заслуховувати звіти керівників підрозділів, якими здійснюють керівництво, координують діяльність, організовують роботу та взаємодіють відповідно до розподілу функціональних повноважень з питань фактичного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації.

3. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, міському, селищному, сільським головам:

1) забезпечити дотримання термінів подання інформацій про хід виконання документів, визначених планами контролю;

2) забезпечити належний рівень підготовки інформацій про хід виконання документів органів влади вищого рівня та райдержадміністрації;

3) систематично аналізувати причини порушення термінів виконання контрольних документів, в установленому порядку притягувати до відповідальності працівників, які невчасно або не в повному обсязі виконують документи, вживати невідкладних заходів щодо посилення виконавської дисципліни, поліпшення стилю роботи із службовими документами та підвищення рівня персональної відповідальності посадових осіб за виконання покладених на них обов’язків.

4. Відділу документообігу та контролю контролю апарату райдержадміністрації:

1) продовжити аналіз стану виконавської дисципліни та щомісяця до 15 числа інформувати керівництво райдержадміністрації;

2) відповідно до планів роботи здійснювати перевірки стану виконавської дисципліни та фактичного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня та вносити пропозиції голові райдержадміністрації щодо притягнення в установленому порядку до відповідальності посадових осіб, винних у несвоєчасному чи неналежному виконанні актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій.

5. Керівникам територіальних органів міністерств та відомств, інших центральних органів виконавчої влади вжити додаткових заходів щодо підвищення рівня виконавської дисципліни.

6. Про хід виконання розпорядження та стан виконавської дисципліни інформувати райдержадміністрацію до 05 липня 2016 року.

7. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 30 липня 2015 року № 271 «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, голів обласної та районної державних адміністрацій у другому кварталі 2015 року»

8.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                      С.Кондрачук