Меню
Герої не вмирають
Банери

Про підсумки виконання бюджету
Здолбунівського району за 2015 рік

До зведеного бюджету району надійшло 63254814 гривень власних та закріплених доходів, що становлять 115,4 відсотка до затверджених призначень. Ріст порівняно з 2014 роком становить 15299294 гривні, або 39,1 відсотка.

Забезпечили виконання плану по власних доходах 18 місцевих бюджетів району з 23. Районним бюджетом отримано 40792183 гривні власних доходів, що становить 114,4 відсотка до затвердженого плану. Надходження нижчі за планові показники отримали: Старомощаницький сільський бюджет – 82,6 відсотка, недоотримано 28,7тис.грн.; Ступнівський сільський бюджет – 97,1 відсотка, недоотримано – 4,9тис.грн.; Білашівський сільський бюджет – 84,5 відсотка, недоотримано – 33,3тис.грн.; Маломощаницький сільський бюджет – 93,2 відсотка, недоотримано – 4,1тис.грн.; П’ятигірський сільський бюджет – 91,0 відсотка, недоотримано 20,2 тисяч гривень.

Причиною невиконання місцевими бюджетами (крім П’ятигірського сільського бюджету) планових показників доходів є переоцінка темпу росту надходжень до первинних бюджетних планових показників на 2015 рік при внесенні змін до бюджетів і, як наслідок, завищення планових показників.

Завдання по надходженню податку та збору на доходи фізичних осіб виконано на 114,4 відсотка. Надійшло 40763280 гривень при запланованих 35648781 гривень.

При плані 14074520 гривень надходження місцевих податків і зборів склало 16686521 гривню, завдання виконано на 118,6 відсотка. З них податку на нерухоме майно отримано 365362 гривні при плані 270000 гривень, або 135,3 відсотка, надходження плати за землю склали 7682206 гривень, а заплановано 6757000 гривень.

Єдиного податку отримано 8556724 гривні при планових 6922520 гривень, або 123,6 відсотка, від юридичних осіб надійшло 1406550 гривень, від фізичних осіб – 4279722 гривні.

Видаткова частина бюджету за звітний період виконана за загальним фондом бюджету у сумі 301582424 грн при уточненому плані на рік 305159718 грн, або на 98,8 відсотка. Без урахування трансфертів та соціального забезпечення видатки в 2015 році проведені у сумі 158632298 грн при плані на рік 161183700 гривень. На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ району спрямовано в минулому періоді 124571351 грн, що складає 78,5 відсотка всіх проведених видатків без урахування трансфертів.

Заборгованність по захищених статтях видатків станом на 01.01.2016 року відсутня.

З метою забезпечення виконання місцевих бюджетів району, виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії:

1.Інформацію про виконання бюджету району та районного бюджету за 2015 рік взяти до відома.

2.Головним розпорядникам коштів районного бюджету:

1) розробити заходи щодо приведення обсягів видатків у межах затверджених бюджетних призначень;

2) споживання енергоносіїв проводити у межах затверджених лімітів у натуральних показниках. Розробити дієві заходи економного та ефективного використання природного газу, теплової та електричної енергії, водопостачання;

3) посилити дієвість внутрішнього фінансового контролю з метою недопущення нецільового та неефективного використання бюджетних коштів та майна, що знаходиться на балансі бюджетних установ;

4) взяття бюджетних зобов’язань проводити лише в межах затверджених асигнувань, не допускаючи будь-якої бюджетної та позабюджетної кредиторської та дебіторської заборгованості;

5) обмежити реєстрацію фінансових зобов’язань за незахищеними видатками та використовувати предмети, товари та послуги лише по мірі оплати таких зобов’язань, неоплачені фінансові зобов’язання в кінці бюджетного періоду (за потреби) зняти з реєстрації.

3.Фінансовому управлінню райдержадміністрації забезпечити загальну організацію та управління щодо виконання бюджету району та районного бюджету за доходами та видатками в межах затверджених бюджетних призначень.

4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Власюка Л.П.

Голова адміністрації                                                  С.Кондрачук