Меню
Герої не вмирають
Банери

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Здолбунівській райдержадміністрації посилено увагу до об’єктивного, неупередженого розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань, в межах чинного законодавства.

Протягом  І півріччя 2017 року до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло  335 звернень громадян, що на 43 звернення  менше, ніж у минулому році.

Отримано 314 письмових заяв і скарг. Під час особистого прийому до керівництва райдержадміністрації надійшло 21 звернення громадян.

Протягом І півріччя 2017 року до Здолбунівської райдержадміністрації від органів влади вищого рівня надійшло 58 звернень громадян, що на 10 звернень менше ніж у минулому році, зокрема:

-від Кабінету Міністрів України надійшло 10 звернень громадян,

– від Адміністрації Президента України надійшло 10 звернень громадян,

-від Верховної Ради України надійшло чотири звернення громадян,

– від обласної державної адміністрації надійшло 33 звернення громадян,

– від народного депутата України Ляшка О.В. надійшло одне звернення.

Від інших органів, установ, організацій протягом І півріччя 2017 року до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло три звернення громадян.

Основними питаннями, що порушувались громадянами у зверненнях, є питання  соціального захисту – 221  звернення громадян.

На другому місці питання комунального господарства – 39 звернень громадян. На третьому  місці перебувають питання, що стосуються сім’ї, дітей  та молоді – 19  звернень громадян.

Від пенсіонерів протягом І півріччя 2017 року на розгляд до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло 49 звернень, від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи надійшло 11 звернень.

В основному дані категорії громадян зверталися з питань надання матеріальної допомоги на лікування або щодо вирішення соціально-побутових проблем. Їхні прохання задоволені або частково задоволені.

На виконання Указу Президента України розроблено графік проведення перевірок на 2017 рік, який затверджений головою Здолбунівської райдержадміністрації. Протягом І півріччя 2017 року проводились перевірки у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах місцевих рад, відповідно до затвердженого графіку.

Передбачено прийом громадян з особистих питань керівництвом Здолбунівської райдержадміністрації, який проводиться відповідно до затвердженого графіку. Також  щомісяця розробляються графіки виїзних прийомів головою, першим заступником та заступником голови райдержадміністрації, які розміщуються на офіційному сайті Здолбунівської райдержадміністрації.

У Здолбунівській райдержадміністрації проводиться інформування населення про роботу зі зверненнями громадян. Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян щокварталу оприлюднюється на офіційному сайті Здолбунівської райдержадміністрації.

Протягом І півріччя 2017 року  було проведено вісім засідань комісії з розгляду звернень громадян на отримання одноразової грошової допомоги та було надано матеріальної допомоги на суму 675900 гривень

Забезпечено оперативне реагування на розгляд звернень і вирішення питань, порушених у зверненнях, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію». Протягом І півріччя 2017 року до Здолбунівської райдержадміністрації на розгляд від урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 60 звернень громадян.

У Здолбунівській райдержадміністрації також забезпечується об’єктивний та ґрунтовний розгляд звернень, що надходять на «гарячу телефонну» лінію Рівненського обласного контактного центру. Протягом  І півріччя 2017 року на розгляд до Здолбунівської райдержадміністрації надійшло 50 звернень. На всі звернення були надані відповіді у встановлені терміни.

Питання роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому постійно знаходиться на контролі в Здолбунівській райдержадміністрації.