Меню
Герої не вмирають
Банери

26 жовтня під головуванням голови Здолбунівської райдержадміністрації Сергія Кондрачука відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації.

На засіданні колегії були розглянуті питання: про підсумки роботи галузей господарського комплексу та виконання бюджету Здолбунівського району за дев’ять місяців 2017 року; про стан готовності дорожніх та комунальних організацій району до дій під час несприятливих погодних умов в осінньо-зимовий період 2017-2018 року; про роботу Центру надання адміністративних послуг Здолбунівської райдержадміністрації за дев’ять місяців 2017 року.

На початку засідання колегії голова Здолбунівської райдержадміністрації Сергій Кондрачук вручив матерям загиблих воїнів АТО нашого району відзнаку “Орден Матері бійця АТО”, а саме: Палічук Олені Миколаївні та Шолудько Галині Миколаївні.

Голова райдержадміністрації повідомив усім присутнім керівникам про введення в склад колегії Здолбунівської райдержадміністрації Єрошевича Петра Миколайовича – заступника керівника громадської організації «Здолбунівська спілка учасників бойових дій та АТО (УВО)».

Також голова райдержадміністрації та усі присутні привітали з днем народження Мичку Руслану Степанівну члена колегії райдержадміністрації, заступника начальника – начальника Здолбунівського відділення Рівненської ОДПІ.

З інформацією про підсумки роботи галузей господарського комплексу та виконання бюджету Здолбунівського району за дев’ять місяців 2017 року виступив перший заступник голови райдержадміністрації Леонід Власюк, який розповів присутнім про основні тенденції соціально-економічного розвитку району за 9 місяців 2017 року, проаналізувавши стан справ у промисловості, агропромисловому комплексі, житлово-комунальному господарстві, будівництві, зовішньоекономічній та інвестиційній діяльності, транспортній галузі, у сфері підприємницької діяльності, на ринку праці, а також в податково-бюджетній політиці району.

Більш детально з презентацією доповіді можна ознайомитись тут.

Актуальним було обговорення питання про стан готовності дорожніх та комунальних організацій району до дій під час несприятливих погодних умов в осінньо-зимовий період 2017-2018 року.

За інформацією начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та житлово-комунального господарства Ігора Дейнеки заключені угоди з підприємствами району щодо створення місцевого фонду матеріально-технічних резервів для запобігання, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Забезпечено наявність за рахунок коштів районного бюджету запасу  пального у кількості 480 л бензину та 1755 л дизельного палива.

У 2017 році виділено 20,0 тис.грн. для поновлення МТР.

З метою здійснення заходів з проведення невідкладних відновних робіт та недопущення виникнення надзвичайної ситуації в осінньо-зимовий період 2016-2017 року було виділено:

– виконавчому комітету Білашівської сільської ради 220 літрів дизельного палива;

– виконавчому комітету Богдашівської сільської ради 200 літрів дизельного палива;

– виконавчому комітету Глинської сільської ради 210 літрів дизельного палива;

– виконавчому комітету Дерманської Першої сільської ради 100 літрів дизельного палива;

– виконавчому комітету Дерманської Другої сільської ради 170 літрів дизельного палива;

– виконавчому комітету Здовбицької сільської ради 200 літрів дизельного палива;

– виконавчому комітету Урвенської сільської ради 120 літрів дизельного палива;

– Старомощаницькій сільській раді 160 літрів дизельного палива.

Утримання в належному стані закріпленої мережі автомобільних доріг загального користування Здолбунівського району та їх ремонт є основним завданням структурного підрозділу ДП «Рівненський облавтодор» ДРП-3 філії «Колоденська ДЕД».

Протяжність доріг загального користування, що обслуговуються ДРП-3 філії «Колоденська ДЕД» – 62,4 км державного значення та 248 км місцевого значення.

Обсяг ремонтно-будівельних робіт, що виконуються на дорогах району, спрямований на підтримування доріг в належному стані на протязі всього періоду їх експлуатації. Станом на 01.10.2017 в наявності 300 т піску,  150 т піщано-соляної суміші та 30 т технічної солі, що складає 90% від потреби.

Для боротьби зі сніговими заметами виготовлено 300 снігозатримуючих щитів.

На даний час до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років підготовлено: 2 піскорозкидачі, 2 автогрейдери, 2 навантажувачі, 4 трактори з навісним обладнанням. Один навантажувач потребує ремонту. Стан готовності 90%.

Паливо надаватиметься централізовано через ДП «Рівненський облавтодор».

Повністю підготовлено тимчасовий майданчик для приготування протиожеледної суміші, пункт обігріву та виробничі приміщення.

Працівники філії зимовим спецодягом забезпечені. Заборгованість по заробітній платі та наданні послуги відсутні.

Презентацію доповіді можна переглянути тут.

Також було розглянуто питання про роботу Центру надання адміністративних послуг Здолбунівської райдержадміністрації за дев’ять місяців 2017 року. З даного питання було заслухано інформацію керівника Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації Світлани Муляр.

Станом на 30.09.2017 перелік адміністративних послуг ЦНАПу становить 51 вид, а саме:

–  відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації – 4 послуги;

-управління промисловості, інфраструктури та АПР райдержадміністрації:

а)державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 2 послуги;

б)державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -8 послуг;

-відділ у Здолбунівському районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області – 14 послуг;

– районний сектор Державної міграційної служби України у  Рівненській області 1 послуга;

– районний сектор Державної служби України з надзвичайних ситуацій – 1 послуга;

– Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 6 послуг;

– Головне територіальне управління юстиції в Рівненській області – 11 послуг;

– департамент екології та природних ресурсів Рівненської ОДА – 4 послуги.

На кожну адміністративну послугу розроблено інформаційну та технологічну картки, заявнику видається опис документів, необхідних для надання адміністративної послуги.

Штатна чисельність центру складає 4 одиниці. Так, наявна штатна чисельність адміністраторів гранична для надання зазначеної кількості видів адміністративних послуг.

Для зручності відвідувачів центр працює 5 днів на тиждень без перерви на обід, та з 8.00 до 20.00 щовівторка.

У центрі функціонує 3 електронні системи: СЕД (система електронного документообігу) між адміністраторами та суб’єктами надання послуг; АРМ  Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; АРМ Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Всі адміністратори мають доступ до вищезазначених реєстрів.

Через Єдиний державний портал можна замовити он-лайн послуги:

Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру :

 витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку 

витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянк

Міністерства екології та природних ресурсів України :

реєстрація декларації про відходи

Міністерства юстиції України :

реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця

електронна виписка юридичної особи, витягу або довідки та завантаження раніше сформованих документів та ряд інших послуг.

За   9 місяців 2017 року  адміністраторами Центру прийнято 7275 заяв від суб’єктів звернень, з яких опрацьовано:

-відділом  містобудування та архітектури райдержадміністрації – 247;

-управлінням промисловості, інфраструктури та АПР райдержадміністрації:

а)державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 1701;

б)державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -130;

-відділом у Здолбунівському районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області- 5115;

– районним сектором Державної міграційної служби України у  Рівненській області -17;

– районним сектором Державної служби України з надзвичайних ситуацій – 9;

– Головним управлінням Держпродспоживслужби в Рівненській області – 3.

– Головним територіальним управлінням юстиції в Рівненській області – 37;

– департаментом екології та природних ресурсі Рівненської ОДА – 16.

Спеціалістами надано 1170 консультацій. Надається допомога в заповненні бланків заяв, декларацій, повідомлень.

Загальна кількість відвідувачів станом на 30.09.2017  становить більше 12 000 чоловік, тобто на кожного адміністратора в день припадає  біля 15 клієнтів. Із загальної кількості послуг, які надаються у центрі, лише для частини під час їх надання необхідна невелика кількість часу, а саме близько 5-15 хвилин, а для найбільш затребуваних  до 30 хвилин, враховуючи сканування документів.

На виконання заходів «Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Здолбунівському районі на 2015-2017 роки» у 2017 році з районного бюджету виділені  кошти в сумі 55000,0 грн. на матеріально-технічне забезпечення центру.

За вищезазначені кошти облаштовано архівне приміщення (придбані металеві стелажі),   встановлено охоронну сигналізацію та інше.

Більшість послуг надається на безоплатній основі  або кошти надходять за місцем знаходження суб’єкта надання послуг. На платній основі надано 2036 послуг.

До районного бюджету за надані адміністративні послуги надійшло 207 117,0 грн, а саме:

– за реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 198 327,0 грн;

– за реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців -8790,0 грн.

Для зручності оплати за надані адміністративні послуги встановлено платіжний термінал (на робочому місці адміністратора),  що дає можливість одразу оплатити адміністративні послуги на місці.

Протягом серпня-вересня 2017 року зібрано пакет документів  на Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» з метою  створення робочого місця стороннього користувача Автоматизованої системи Державного земельного кадастру та  отримано Атестат відповідності та Експертний висновок. З Головним управлінням Держгеокадастру в Рівненській області підписано договір про передачу в оренду робочого місця для кадастрового реєстратора. Кадастровий реєстратор розпочне прийом громадян в центрі з 01.11.2017 року.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування, а також за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщенні центру, та на електронну пошту центру.

Департаментом економічного розвитку облдержадміністрації,  Головним територіальним управлінням юстиції в Рівненській області з метою удосконалення роботи центрів проведено 7 навчальних заходів для керівників та адміністраторів.

З жовтня 2017 року центр впроваджує «мобільний офіс» по сільських радах.  Адміністратори згідно графіка будуть на місцях надавати адміністративні послуги, в тому числі і з реєстрації права власності на нерухоме майно.

Презентацію доповіді можна переглянути тут.

За результатом розгляду питань було прийнято одне розпорядження та два доручення голови райдержадміністрації.

У засіданні колегії взяли участь: члени колегії райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, керівники установ і організацій району, керівники органів місцевого самоврядування, представники громадських організацій та районних ЗМІ.

 

.