Меню
Герої не вмирають
Банери

30 червня розпочали роботу консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії-2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно.

Вступники, їхні батьки, члени приймальних комісій зможуть отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії 2020, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо.

Для кожної категорії питань працюватимуть телефонні лінії в Міністерстві освіти і науки, Урядовому контактному центрі, ДП “Інфоресурс”, Державній службі якості освіти:

Гаряча лінія МОН 0 800 50 45 70 (БЕЗКОШТОВНО!)

Урядовий контактний центр 1545

Для вступників з ТОТ 0 800 50 44 25

ЄДЕБО, ДП Інфоресурс (щодо роботи електронних кабінетів та подання електронних заяв):

+38 (044) 290-18-13

+38 (095) 281-13-54

+38 (067) 551-24-74

+38 (093) 342-38-63

Питання щодо документів про повну загальну середню освіту:

+38 (044) 481-47-67

Питання щодо сертифікатів ЗНО:

+38 (044) 486-09-62

Вступ до закладів професійної освіти:

+38 (044) 287-89-14

З питань порушення вимог законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти:

+38 (044) 236 33 58

+38 (044) 236 34 31

Приймальня громадян працюватиме у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 у пн-чт 9:00 – 18:00, у пт 9:00 – 16:45.

Нагадаємо, для входу на пункт проведення ЗНО учасники мають подавати оригінал паспорта, ID-картки або іншого документа, серію та номер якого зазначено у Сертифікаті ЗНО.

Анонси подій
Банери

Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031