Меню
Герої не вмирають
Банери

Про стан роботи із зверненнями громадян,
які надійшли до райдержадміністрації
та органів місцевого самоврядування у 2017 році

 З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 30 січня 2018 року №61 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2017 році» та посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість та ефективність роботи зі зверненнями громадян:

1. Інформацію керівника апарату райдержадміністрації «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році» взяти до відома.

2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, міському, селищному та сільським головам:

1) провести аналітичну роботу із зверненнями громадян за підсумками 2017 року, результати аналізу обговорити на нарадах, зосередивши увагу на застосуванні додаткових заходів щодо поліпшення інформаційної роботи серед населення стосовно проблем, які призводять до виникнення повторних звернень;

2) посилити виконавську дисципліну у роботі із зверненнями громадян, неухильному дотриманні вимог чинного законодавства щодо об’єктивного, неупередженого та своєчасного розгляду порушених у них питань;

3) підвищити результативність розгляду та взяти під особистий контроль роботу із зверненнями, що надійшли від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції;

4) дотримуватись порядку розгляду звернень окремих категорій громадян (інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня»);

5) проводити особистий прийом громадян відповідно до затверджених графіків та здійснювати прийоми громадян за місцем їх проживання, під час яких проводити роз’яснювальну роботу стосовно проблем, якими найчастіше переймається населення району;

6) вживати додаткових заходів, спрямованих на поліпшення умов, якості та доступності надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам, що звертаються;

7)  забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації,  затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348;

8) забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять у вищі органи влади, в тому числі на «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації, урядову «гарячу лінію»;

3. Відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації:

1) надавати методичну допомогу з питань роботи із зверненнями громадян структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам міської, селищної та сільських рад;

2) забезпечити вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської,  селищної та сільських рад відповідно до річного графіку перевірок та планів роботи райдержадміністрації.

3) провести семінар-навчання із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та секретарями виконкомів місцевих рад за темою «Організація роботи із зверненнями громадян» у травні 2018 року

4) постійно здійснювати моніторинг звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації із з’ясуванням причин, що їх породжують, та аналізом найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують вирішення;

5) посилити контроль за проведенням не рідше одного разу у місяць засідань комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

4. Про хід виконання цього розпорядження інформувати відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації до 25 червня 2018 року.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Ігоря Жовтанюка.

 

Голова адміністрації                                                                Сергій Кондрачук

Анонси подій
Банери

Грудень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031